Rapportera fel till SBC
För att rapportera ett fel kan du antingen ringa till SBC kundtjänst på telefonnummer 0771-722 722 eller logga in på SBC hemma och göra rapportera felanmälan direkt i portalen. På SBC hemma kan du följa ditt ärende i realtid.
Alla felanmälningar och frågor som rör Brf Nattvakten ska lämnas till förvaltaren via SBC Hemma eller SBC kundtjänst. Detta är för att förvaltaren ska ha en översikt över alla felanmälningar och kunna hantera dem på ett effektivt sätt.
För fel som faller inom bostadsrättsinnehavarens ansvar kommer denne att debiteras.
Akutjour dygnet runt
Om du befinner dig i en situation där du har ett akut fel som kräver omedelbar åtgärd, är det viktigt att du så fort som möjligt tar kontakt med jouren Snabba Ryck. Jouren Snabba Ryck är en jourtjänst som finns tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig med akuta problem och fel.
OBS! Endast akuta ärenden annars kan den som anmäler debiteras (startavgift ca 4000 kr).
I samband med anmälan skall bostadsrättsinnehavaren kontakta styrelsen om den akuta situationen.
För fel som faller inom bostadsrättsinnehavarens ansvar kommer denne att debiteras.
Jour: 08-721 77 77
Vatten
Om det blir problem med vattnet i fastigheten, besök först SEOMs driftstörningssida för att läsa om det är ett planerat eller centralt driftavbrott:
https://www.seom.se/driftmeddelanden/planerat-driftavbrott-fjarrvarme/